Friday, July 25, 2008

Tiket Chelsea-Malaysia dijangka laris

TIKET bagi perlawanan persahabatan antara skuad Pilihan Malaysia dengan kelab gergasi Liga Perdana England, Chelsea pada 29 Julai ini dijangka laris bak pisang panas menjelang dua hari sebelum perlawanan dilangsungkan.

Menurut penganjur dan promoter kempen Jelajah Asia Chelsea 2008, ProEvents International Sdn. Bhd, sehingga kelmarin, sebanyak 25,000 daripada 60,000 tiket bagi perlawanan yang diadakan di Stadium Shah Alam itu telah berjaya dijual.

Setakat ini, tiket berharga RM103 adalah yang paling laris dijual selain tiket berharga RM53 yang disediakan khusus buat pelajar sekolah.

Dalam pada itu, skuad bimbingan Scolari menang 4-0 ke atas Guangzhou Pharmaceutical, perlawanan pertamanya sebagai pengurus.

Bagi peminat bola sepak tempatan yang masih belum mendapatkan tiket perlawanan, mereka boleh membelinya di kaunter Ticketpro dan kedai Adidas seluruh negara atau di Stadium Shah Alam pada hari perlawanan atau hubungi talian hotline 03.78807999.

Buat peminat fanatik The Blues, mereka boleh menyambut ketibaan bintang mereka seperti Frank Lampard, John Terry, Michael Ballack, Nicholas Anelka dan Joe Cole di Lapangan Terbang Antarabangsa Kuala Lumpur (KLIA) pada 27 Julai jam 6.45 petang.

-dipetik daripada kosmo.com.my

No comments: